۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۲

حجت‌الاسلام اسكندري:

ترويج سبك زندگي اسلامي مهم‌ترين وظيفه بانوان فرهيخته است

ترويج سبك زندگي اسلامي مهم‌ترين وظيفه بانوان فرهيخته است

قم - خبرگزاري مهر: رئيس سازمان تبليغات اسلامي استان قم تغيير سبك زندگي را امري ضروري دانست و وظيفه بانوان فرهيخته را در ترويج سبك زندگي اسلامي مهم و تاثيرگذار عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس اسكندري صبح دوشنبه در جمع تعدادی از بانوان فرهيخته استان كردستان كه به قم سفر كرده‌اند اظهار كرد: در جهان كنوني شاهد مقابله تمام عيار نظام سلطه با مسلمانان هستيم و اگر اين مسئله را قبول داريم بايد از اسلام و قرآن دفاع كنيم.

وي گفت: بين اردوگاه ايمان و كفر، جنگ جهاني تمام عيار فرهنگي و نظامي وجود دارد و در چنين شرايطي، اولين وظيفه ما آگاهي رساني است.

رئيس سازمان تبليغات اسلامي استان قم توجه به سبك زندگي اسلامي در بخش زندگي فردي و اجتماعي را يكي از مهم‌ترين وظايف بانوان فرهيخته عنوان كرد و گفت: براي ساماندهي به سبك زندگي اسلامي، ايمان به خدا و اعتقاد به اسلام و عمل به دستورات ديني ضروري است.

حجت‌الاسلام اسكندري به بانوان فرهيخته توصيه كرد كه چشم انداز و برنامه مدوني براي اجرايي شدن مولفه هاي سبك زندگي اسلامي داشته باشند.

وي اعتدال در استفاده از امكانات زندگي را متذكر شد كه در صورت رعايت اين مهم، دستيابي به زندگي معنوي و روحاني ميسر مي‌شود.

 

کد خبر 2087501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha